Tu smo da bismo vam pomogli

Na naoj stranici podrke dostupna su najnovija preuzimanja za softver, priručnici i česta pitanja u vezi s naim proizvodma te informacije o načinu kontaktiranja s Verbatimovom tehničkom podrkom. Pronađite potrebne odgovore za Verbatimove proizvode koje volite.

Here to Help

Pretraite na imenik pomoćne dokumentacije

Resetiranje
RMA i popravak
Ako se ini da se vaš proizvod tvrtke Verbatim pokvario ili ne radi kako je oekivano, slijedite ove korake:
  1. Provjerite upotrebljavate li Verbatimov proizvod s izvornom dodatnom opremom isporuenom uz njega (adapter napajanja, USB kabel, itd.).
  2. Obratite se timu Verbatimove tehnike podrške telefonom ili e-poštom.
  3. Ako se nakon razgovora s osobljem za podršku utvrdi da je vaš proizvod pokvaren, dobit ete broj RMA koji e vam posluiti za povrat proizvoda.
  4. Provjerite je li proizvod pravilno zapakiran – ako je mogue, upotrijebite izvorno pakiranje – provjerite je li RMA broj vidljiv na pakiranju. Uz pokvareni proizvod dostavite i izvornu dodatnu opremu (adapter za napajanje, kabel, itd.)
  5. Nakon što zaprimimo vašu pošiljku, Verbatimov tim za podršku popravit e ili zamijeniti vaš proizvod.
Servis i podrka za proizvode
Saznajte odgovore na pitanja o postavljanju, upotrebi i njezi, popravljanju i odravanju proizvoda. Tu smo da pomognemo.
Email:

Pošaljite poruku e-pošte kako biste dobili odgovor izravno od Verbatimovog predstavnika za podršku.

Tim za podrku e-potom
Phone:

Nazovite Verbatimovog predstavnika za podršku na:

00 800 3883 2222 ili 0049 6196 900198/ -96/ -94
Verbatim podrška dostupna je od ponedjeljka do petka, 9:00 do 17:00 po srednjoeuropskom vremenu (izuzev javnih praznika) i na sljedeim jezicima: engleski, njemaki, talijanski, francuski i španjolski.