Veliki raspon LED svjetiljki i osvjetljenja visoke kvalitete za profesionalne primjene nude visoke razine vizualne udobnosti i izuzetno dugotrajnu pouzdanost.
Na našoj stranici podrške dostupna su najnovija preuzimanja za softver, priručnici i česta pitanja u vezi s našim proizvodma te informacije o načinu kontaktiranja s Verbatimovom tehničkom podrškom. Pronađite potrebne odgovore za Verbatimove proizvode koje volite.
Ako se ini da se vaš proizvod tvrtke Verbatim pokvario ili ne radi kako je oekivano, slijedite ove korake:
Provjerite upotrebljavate li Verbatimov proizvod s izvornom dodatnom opremom isporuenom uz njega (adapter napajanja, USB kabel, itd.).
Obratite se timu Verbatimove tehnike podrške telefonom ili e-poštom.
Ako se nakon razgovora s osobljem za podršku utvrdi da je vaš proizvod pokvaren, dobit ete broj RMA koji e vam posluiti za povrat proizvoda.
Provjerite je li proizvod pravilno zapakiran – ako je mogue, upotrijebite izvorno pakiranje – provjerite je li RMA broj vidljiv na pakiranju. Uz pokvareni proizvod dostavite i izvornu dodatnu opremu (adapter za napajanje, kabel, itd.)
Nakon što zaprimimo vašu pošiljku, Verbatimov tim za podršku popravit e ili zamijeniti vaš proizvod.
Servis i podrka za proizvode
Saznajte odgovore na pitanja o postavljanju, upotrebi i njezi, popravljanju i odravanju proizvoda. Tu smo da pomognemo.
Email:
Pošaljite poruku e-pošte kako biste dobili odgovor izravno od Verbatimovog predstavnika za podršku.
Verbatim podrška dostupna je od ponedjeljka do petka, 9:00 do 17:00 po srednjoeuropskom vremenu (izuzev javnih praznika) i na sljedeim jezicima: engleski, njemaki, talijanski, francuski i španjolski.